maanantai 28. maaliskuuta 2011

Päivä Ellin kanssa

Tänään en ollut uskoa mun korvia, kun herätyskello soi kello kuudelta. Mikä painajainen! Ja en tietenkään saanut eilen illalla unen päästä kiinni ku aloin miettii duuniasioita. Eli siis mulla oli paluu arkeen ja hyvästit lomalle. Lähettiin heti aamusta ajamaan Haloo Helsingin Ellin kanssa Tampereelle Uusi Päivä -ohjelman kuvauksiin, jossa Ellillä oli roolisuoritus. Hävettää sanoa, mutta mulla on toi ohjelma mennyt täysin ohi, mutta onneksi Elli oli hyvin perillä. Huomasin jo Kokeile Minua -musavideon suorituksen perusteella, että Ellilllä on näyttelijän lahjoja ja tänään sama homma tuli todistettua uudestaan. Elli kertaili vuorosanoja vastanäyttelijän kanssa ja se kuulosti niin luontevalta, että luulin niiden juttelevan niitä näitä. Onneksi en heittänyt mitään tyhmää väliin...oli aika lähellä.
Kuvauspäivä oli pitkä ja mä livahdin siinä välissä tapaamaan Lovexin Christiania, joka asustelee Tampereella. Juteltiin duunijuttuja ja käytiin läpi muutama asia. Sitten suuntasinkin takaisin kuvauspaikalle ja odottelin pari tuntia ja sitten ajettiin takaisin Helsinkiin Ideaparkin kautta. Käytiin siellä syömässä ruokaa ja muutamassa liikkeessä. Oli tosi mukava päivä ja matkan aikana tuli juteltua parisuhteista, elämästä, musiikista, näyttelemisestä etc. Nää matkat on siitä hyviä, että saa rauhassa just vaan jutella. Huomenna mulla on toimistopäivä ja muutama palaveri ja Ellillä kolme haastattelua.

Meikki

Vuorosanojen treenailua

Kuvauspaikka

Lounas

Kahvittelut Krisun kanssa

Kuvauspaikan "leivonnaiset" ois aika äkäseen hävinnyt mun suuhun mikäli olisi ollut oikeita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti