tiistai 8. maaliskuuta 2011

Kukkia ja laskiaispullia

Mä en ole oiken saanut tällä viikolla otetta mistään kunnolla vaan yrittänyt työstää vähän joka projektia jossain määrin. Nyt on taas se vaihe, kun on alkamassa uusia prokkiksia ja ne pitäisi saada käyntiin. Ja sitten on vielä meneillään olevat projektit, joissa on niin sanotusti välivaihe menossa ja odottelen, että muutamia juttuja vahvistuisi ja niiden perusteella joko tapahtuisi asioita tai ei. Koko viime viikon lopun ja tämän viikon alun olen käynyt kuvaajan kanssa läpi Lovexin making of -klippejä ja ne on ihan ookoo vaiheessa. Jokin tosin vielä mättää, mutta en oikein saa kiinni että  mikä. Tai sitten olen katsonut niitä jo liikaa ja pitäisi vaan hyväksyä ne sellaisenaan. Ehkä vielä yksi yritys ja sitten olen tyytyväinen...Olen myös suunnittelemassa Lovexin markkinointitoimenpiteitä ja kaikki kuvattava materiaalia olisi hyödynnetttävissä myös mainonnassa. Täytyy vaan miettiä oikea yhteistyökumppani ja mahdollisimman laajat kuviot.

Toimiston miehet ostivat kukat meille, liikkistä
Ja naiset ostivat pullat :)
Täällä käyn joka viikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti