keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Keskeytyksiä

Istuin eilen töissä puoli ysiin asti illalla ja olin täällä tänään jo kasilta aamulla. Todellinen paluu arkeen. Vähän aikaa joutu käynnistelee päänsisäistä kovalevyä, jotta homma alko toimii normitapaan. Jatkoin eilistä kuvasäätöä, jonka tajusin tätä lausetta kirjottaessa olevan edelleen kesken sillä koko ajan on tullut keskeytyksiä. Ne muuten kuuluu tähän hommaan todella aktiivisesti. Juuri kun pitäisi keskittyä esim. kirjoittamiseen niin puhelin soi, tulee kiireellinen meili tai joku tulee huoneeseen juttelemaan. Sitten et enää muistakaan mitä olit tekemässä. Mulla on parhaillaan muutama sivu auki, jotta muistaisin mihin olen jäänyt. Ja olen nyt täällä kirjottaa blogia :)
No joo osa hommista jää huomiseen sillä tänään aion lähteä ajallaan. Kuka muuten hoitaisi mun kadonneen matkalaukun takia syntyneen kuittishown?!?

Jokainen ostos oli välttämätön ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti