sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Brooklyn-Soho

Mun blogi käsittelee nyt väliaikasesti  kaikkee muuta kuin mun duunia sillä olen 9 päivän lomalla New Yorkissa. Eli täältä tulee kuvia ja pieniä kertomuksia mun päivistä.
Tänään heräsin ekan kerran mun uudesta majapaikasta, joka sijaitsee Dumbossa Brooklynissa ja kyseessä on tosiaan loftien loft. Asunnolle ei oo hirveesti tehty mitään, junat kolisee yläpuolella ja kämppä on suoraan Manhattan Bridgen alla :) Alue on erittäin kovassa nosteessa ja täällä on mukavia pikkuputiikkeja ja kahviloita. Asunto sijaitsee seitsemännessä kerroksessa ja mahdollisuus on käyttää tehdashissiä, joka pitää eka etsiä jostain kerroksesta. Jep, minä kuljen portaita ja reidet kiittää viikon päästä. Rappusia tosin kannattaa kivuta ylös sillä näkymät ovat huikeat. Joku päivä menen asunnon katolle ja käyn siellä napsimassa kuvia.
Tänään tepastelin täältä Manhattan Bridgeä pitkin Chinatowniin ja sieltä Sohoon. Muuta en kerennytkään tehdä ja paljon jäi taas näkemättä. Sohossa ja Nohossa on aivan ihania ruokapaikkoja ja putiikkeja ja siellä voisi viettää vaikka kaiken ajan lomasta.


Olohuone ja rikkinäinen ilmapatja. Ehkä hieman pilaamassa tunnelmaa

Rappukäytävä

Hissi ei ollut kakkoskerroksessa

Eka kerros

Postilaatikot

Kotikatu

Täällä saisi otettua upeita bändikuvia

Lähikahvila

Aamiainen, mums

Näkymä Manhattan Bridgeltä

Ja tässä oltiinkin jo päästy melkein toiseen päähän

Silta ylitetty Manhattanille

Chinatown

Kuva huoneen ikkunasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti