perjantai 21. lokakuuta 2011

Tien päällä

Täällä on ollut pieni radiohiljaisuus sillä lensin torstaina Trondheimiin Nrj:n toimittajan sekä kahden kilpailuvoittajan kanssa David Guettan keikalle. Nrj:llä oli vähän yli viikon kisa, jossa testattiin kuuntelijoiden Guetta tietämystä ja voiton vei oululainen Juho.

Tavattiin pojat Helsinki-Vantaan lentokentällä ja he olivat hyvin innoissaan matkasta. Sain sovittua vielä extrana, että pääsemme tapaamaan Guettaa ennen keikkaa. Kyseessä oli todellinen pikavisiitti Norjaan sillä lähdimme takaisin seuraavana aamukan kello kuuden lennolla... Kun laskeudutiin Trondeihimiin niin meillä oli muutama tunti vapaata ennen keikkaa. Kundit kävi tutustumassa kaupunkiin ja mä kävin syömässä mun norjalaisen työkaverin kanssa. Puoli kasin aikaan lähdetiin kaikki kohti keikkapaikkaa, joka oli megaiso teltta. Jengiä oli aivan sairaasti ja bileet oli käynnissä jo kun saavuttiin paikalle kasin aikaan. Pienen odottelun jälkeen päästiin treffaamaan Guetta. Poikia vähän jännitti ja tietenkin kynä lakkas toimimasta juuri kun olisi ollut nimmareiden aika!! No onneksi saatiin yhteiskuva.

Siitä sitten alkoikin itse keikka, joka oli aivan kreisi. Jengi huusi aivan hulluna ja kaikki sekosi kun Guetta astui lavalle. Guetta kirjaimellisesti laittoi koko Trondheimin tanssimaan. Pakko vaan saada Suomeen myös keikalle. Keikan jälkeen lähdettiin Nrj:n Elinan kanssa hotellille sillä meillä oli herätys kello neljä aamulla. Mun piti päästä Tampereelle Musiikki ja Media -tapahtumaan niin siitä syystä aikainen lento. Kundien ilta menikin sitten ilmeisesesti pitkän kaavan mukaan sillä he missasivat lennon :) Näitäkin sattuu.

No mutta nyt siis olen Tampereella ja eilen oli Rosan keikka ja yleistä hengailua tuttujen kanssa. Kohta meillä alkaa paneeli digitaalisesta markkinoinnista ja illalla on gaala, jossa jaellaan palkintoja.