torstai 26. toukokuuta 2011

Lontoo vaihtui Ibizaan

Mun oli tarkoitus lähteä Lontooseen huomenna katsomaan Swedish House Mafian keikkaa, mutta tuhkapilvet tuli aiheuttaa pientä hässäkkää. En viittinyt ostaa lippuja alkuviikosta, koska tilanne oli silloin vielä aika sekava. Nythän ne pilvet ei tietenkään enää oo tiellä ja sinne Lontooseen pääsisi lentämään.
Lentojen hinnat kerkesi kuitenkin nousta ja tällä viikolla tulikin info jo uusista SHM keikoista, jotka on Ibizalla tulevana kesänä. Päätettiin toimittajien kanssa jättää tämä viikonloppu väliin ja suunnata sitten kesällä Ibizalle tsekkaamaan sekä Swedish House Mafiaa että David Guetta. Parempi diili! Oon ollu Ibizalla pari kertaa ja se on kyl yks mun suosikkikohteista.
Oon itse asiassa helpottunut ettei tää viikonloppu mene töissä sillä tällä viikolla on taas juostu kuvauksissa ja oon aika poikki.  Ihanaa, että huomenna on jo perjantai.

 

Ibiza (oiskohan ollu 2009). Tässä mainostetaan klubia rannalla, kesätyö tämäkin.

Cafe del Maren edustalla on aivan huikee auringonlasku, jota tulee kattoo joka päivä satoja ihmisiä

Sori Nirppa, kävin nappaa nää sun Facebookista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti