lauantai 22. tammikuuta 2011

Työn varjopuolet

Mun duunin yksi varjopuolista on ehdottomasti se, että töitä tehdään "työajan" ulkopuolella. Se tarkottaa, sitä että se aika on pois mun perheen ja kavereiden parista. Mulla on synttäreitä, isänpäiviä ja muita merkkipäiviä jääny väliin siksi, että olen ollut töissä. Moni ymmärtää mun erikoiset työajat, mutta koska perhe ja ystävät ovat mulle supertärkeitä niin järjestän myös niille aikaa.  Kuten eilen ja tänään tein. Leiriydyttiin eilen porukalla kaverin luokse ja käytiin ostaa jääkappi täyteen herkkuja. Illalliseksi tehtiin salaattia, juteltiin useita tunteja putkeen ja katsottiin Gossip Girl -jaksoja. Aamulla tehtiin brunssi ja jatkettiin tuotantokausimaratonia. Täydellistä! Osa porukasta oli joulun ja uuden vuoden aikoihin reissuissa, joten oli ihana keskittyä kunnolla juttelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Me ollaan tiiviisti tekemisissä, mutta seuraava viikonloppu isku täytyy ehdottomasti sopia lähtitulevaisuuteen.  Muista varjopuolista voin kertoa myöhemmin.


Kotibrunssi

Kanasalaatti ja henkevät keskustelut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti