tiistai 18. tammikuuta 2011

Haussa täydellinen kuva

Tänään olen soitellut jonkin verran läpi valokuvaajia Lovexin uusien promokuvien tiimoilta. Mulla on muutama henkilö kenen kanssa haluaisin homman tehdä ja tässä tapauksessa täysin uusi tekijä ei välttämättä ole oikea valinta. Budjetti ja kuvien luonteen huomioon ottaen ei jäljelle jää kovin montaa vaihtoehtoa. Kahden viikon päästä olisi tarkoitus kuvat ottaa, joten tällä viikolla olisi hyvä saada päätös tehtyä. Olen myös ollut eri ohjaajiin yhteydessä musavideon tiimoilta ja siinä on hieman joustavampi aikataulu, mutta oikeat henkilöt sitäkin tärkeempi asia. Jokin aika kirjoitinkin, että nyt on onneksi tullut alalle uusia, nuoria ja näkemyksiä omaavia ohjaajia. Jotka ovat myös oikein päteviä leikkaajiakin. Katsotaan keihin päädytään ja mitä saadaan aikaiseksi. Tämän lisäksi olen laittanut aikatauluja Lovexin projektin suhteen muutenkin jonkin verran kasaan ja hahmotellut tulevaa promootiorumbaa. Se painottuu oikeastaan ensimmäisen sinkun julkaisun (helmikuu) ja albumin (toukokuu) ympärille. Tässä pohdiskelenkin mitä kannattaa tehdä jo helmikuussa ja poissulkeeko se mahdolliset yhteostyökuviot toukokuussa. Jonkin verran huokaisuja olen päästänyt tänään. Myös tulevat kuvaukset pitää ottaa huomioon promossa sillä kaikki making of -materiaalia kiinnosta eri medoita ja ihmisiä.

Olisin laittanut tähän Robynin musavideon, mutta se oli poistetty YouTubesta sopimattoman sisällön takia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti