maanantai 21. helmikuuta 2011

Kun Kylie saapui kaupunkiin

Tänään mun puhelin on soinut aivan hullun lailla. Melkein jokainen puhelu liittyi Kylieen ja huomiseen keikkaan. Vastaus oli jokaiselle sama, Kylie ei valitettavasti tee haastatteluja Suomessa. Tämä on tosiaan aika usein käytäntö, ikävä kyllä. Mulle tuli Kylieenkin liittyen monia hyviä ehdotuksia, mutta ne siihen ne jäikin. Joskus tää on turhauttavaa, mutta joskus ymmärrettävää. Keikka on monelle artistille henkisesti iso juttu ja siihen pitää saada keskittyä kunnolla. Haastattelut aina venyy ja paukkuu, joten se ylimenevä aika on pois esim. soundcheckistä. Toisaalta taas miettii, että tunti päivästä ei olisi niin paha asia. Mutta, mutta tätä tää on. Mulla muuten menee yleensä aina 5 ekaa biisiä ohi konserteista joissa oon töissä, koska kiikutan kuvaajia omille paikoilleen. Ne saa yleensä kuvata pari ekaa biisiä, siinä ei oikein kerkee keskittyä itse showhun ja oma aikansa menee kun juoksee hallin uumenista omalle paikalle. Mutta en valita sillä olen nähnyt monta hienoa keikkaa jotka olisi ilman tätä duunia saattanut jäädä kokematta. 
Huominen tulee enemmänkin olemaan show kuin perus konsertti ainakin mitä ennakko klippi antaa ymmärtää. Myös Kylien edellinen konsertti oli aivan huikea. Se oli asujen ja lavasteiden loistoa lähes joka kappaleen välissä. Hyvällä maulla toteutettuna.
Huomenna kuvia "lavasteiden" takaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti