sunnuntai 20. tammikuuta 2013

J. Karjalainen

Mä olen mystinen hopeinen diskomies     
Mä olen kieltään lipova liskomies       
Mä olen Uuden-Englannin nahkamies           
aina ilosta syntyvä uudestaan

Keskiviikkona ja torstaina käytiin J. Karjalaisen kanssa tulevan levyn asioita läpi ja laitettiin vähän aikatauluja kasaan haastattelujen suhteen. Edelleen meilit täyttyy haastattelupyynnöistä ja osalle joutuu valitettavasti antamaan kieltävän vastauksen sillä aika loppuu kesken :(
Mennyt mies -biisi on nyt neljänneksi soitetuin radiobiisi ja se jos joku on ihan kingi homma. Palautetta on ollut kiva saada ja biisi on todella analysoitu monessa viestissä läpi. Äitikin soitti tällä viikolla ja halusi jutella kyseisestä biisistä :)
Mun postaukset saattaa liittyä aika paljon tähän prokkikseen sillä Jiin albumi on mun tämän vuoden eka julkaisu.

Vielä kuitenkin homma pyörii aktiivisesti myös Mariskan kanssa. Bändi on ehdolla Radiogaalassa Vuoden radiokappale -kategoriassa Kukkurukuu-biisillä ja tiedossa on myös muutaman kappaleen esiintyminen gaalassa.
Kannattaa myös kuunnella Suomipopia, jos haluaa päästä Mariska & Pahat Sudet -poppoon exclu-keikalle helmikuussa!! Kanavalta saa lisää tietoa ;)


Pakko laittaa tää musavideo, on vaan niin hyvä biisi ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti