sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Onni on ystävät

Mulla alkoi perjantaina talviloma ja lähdin suoraan töistä entisen duunikaverin luo Haminaan. Mua oli vastassa aivan uskomattoman kaunis koti ja maailman hellyydenkipein koira nimeltä Sylvi(kki). Meillä oli pari vuotta sitten ilo saada Sylvi aina sillon tällön meidän toimistolle jakamaan välitöntä rakkautta ja muutenkin piristämään työpäiviä. Jälleennäkemisen riemu oli puolin ja toisin suunnattoman suuri.
Mulla ei lähtiessäni tälle reissulle ollut tietoakaan siitä mikä ihana täyshoitola mua perillä odottikaan. Mua ruokittiin (mums mitä herkkuja) ja musta pidettiin huolta :)  Ja saattin juteltua rauhassa kaikesta ja olla vaan. Ihan parasta. Voi kun kaikkien kavereiden kanssa olisi aikaa samanlaisille sessioille. Nyt on jotenkin ihan mieletön fiilis jatkaa lomailua vielä ensi viikon ja vaan olla. Huomenna ehkä vähän kävelyä ja pientä hiustenlaittohommaa. Tiistaina olisi NASin keikka jota olisi tarkoitus käydä katsomassa.

Täältä saa Haminan parhaat makkaraperunat 3,50 eurolla

Sylvi ja kaverit

Aika paljon aikaa tuli vietettyä tämän pöydän äärellä

Sylvi lepäilee

Emäntä poseeraa silmät kiinni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti