perjantai 1. heinäkuuta 2011

Nyt juhlitaan

Mä täytän heinäkuussa vuosia ja sen kunniaksi pidän vaatimattomasti kahden päivän synttärit tänä viikonloppuna. Olen virallisena synttäripäivänä Nykissä, joten näitä juhlitaan hieman etuajassa. Tänään tosin otettiin jo varaslähtö, kun työkaverini kanssa saatiin kakkutarjoilu duunissa. Nam, sokerileipurin mansikkakakkua! Huomenna synttäreitä juhlitaan kavereiden kanssa piknik-muodossa meidän kodin lähellä ja sunnuntaina sukulaisten kanssa mun vahemmilla. Ihana nähdä kaikkia tyyppejä ja herkutella. Eilen mun piti siivota siltä varalta että jos sää ei suosisikaan ja jouduttais olee sisällä, mutta eihän se niin mennyt. Olin koko iltapäivän ja illan meidän terassilla jonne myös kaverit kokoontu. Paljon parempi vaihtoehto :)


terassiterapiaa

Lounasta duunikavereiden kanssa Ruoholahden laiturilla

Tässä on tullut syötyä lounasta joka päivä tällä viikolla

Eräs heti kakun kimpussa


Minä ja Tomppa - synttärisankarit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti