maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kesä!

Kesä on ehdottomasti mun lemppari vuodenaika ja voisin ilomielin skippaa talven (joka kerta!). Kesällä kaikki on aurinkoisia ja värikkäitä ja energiaa riittää vaikka mihin. Pyörällä voi vaan singahtaa paikasta toiseen :) Duunin jälkeenkin on kiva jäädä hengailemaan puistoihin tai terasseille ja nauttimaan vaan fiiliksestä. Kuten tänään. Olin ihan innoissani, kun kello alkoi lähenemään neljää sillä oltiin sovittu, että kämppis tulee mua tänään duuniin vastaan ja lähetään piknikille tai vaan pyöräilee. Päädyttiin salaatille Koffin puiston Fanny-kahvilaan (jossa on muuten riipputuolit!!) ja ostamaan herneitä ja mansikoita. Sitten vähän pyörimistä keskustassa ja kiertoreittiä pitkin kotiin. Tai ehkä mä oon vaan innoissani ku oon ihmisten ilmoilla saikkuloman jälkeen :)


Munkki patsasteli

Fanny

Marjatori, mansikoita mums

Hyvä idea Stockmann!

Kukkalähetys

1 kommentti: